top of page

CROSS-DOCKING

Szybka i efektywna logistyka

Cross-docking to nowoczesna strategia logistyczna, która pozwala zminimalizować czas przechowywania towarów w magazynie, przyspieszając ich transport i redukując koszty operacyjne. dzięki temu produkty mogą trafić do odbiorcy niemal natychmiast po dostawie, bez konieczności długotrwałego magazynowania.

Na czym polega cross-docking?

Proces cross-dockingu polega na przyjęciu dostawy do terminala logistycznego, skąd towary są od razu sortowane i przekazywane do dalszej dystrybucji. to doskonałe rozwiązanie dla firm, które chcą skrócić czas realizacji zamówień i zwiększyć efektywność operacyjną.

Jak działa cross-docking?

🟡 1. Przyjęcie towaru – odbiór dostawy i jej rejestracja w systemie.
🟡 2. Sortowanie – szybka identyfikacja i przypisanie do odpowiednich tras transportowych.
🟡 3. Przeładunek – natychmiastowe przeniesienie towarów na pojazdy dostawcze.
🟡 4. Dostawa – bezpośredni transport do odbiorców końcowych.

Korzyści z cross-dockingu

🟡 Redukcja kosztów – mniejsza potrzeba przestrzeni magazynowej i krótszy czas przechowywania.

🟡 Szybsza dostawa – towary trafiają do klientów bez zbędnych opóźnień.

🟡 Mniejsza liczba przeładunków – minimalizacja ryzyka uszkodzenia produktów.

🟡 Świeżość produktów – idealne rozwiązanie dla artykułów spożywczych i produktów o krótkim terminie przydatności.

🟡 Elastyczność – możliwość szybkiego dostosowania do zmieniających się warunków rynkowych. 

Skontaktuj się z nami i usprawnij swój łańcuch dostaw dzięki cross-dockingowi!

Skontaktuj się z nami i sprawdź, jak możemy usprawnić logistykę Twojego e-commerce!

Gold Point Logistics – Twój niezawodny partner w e-commerce fulfillment.

Nasze dane:

Gold Point Sp. z o.o.
ul. Kręta 36
05-850 Ożarów Mazowiecki
NIP: 5252634853
REGON: 362925341
KRS: 0000584079

WARTOŚĆ ZADANIA: 166.542,00

Całkowita wartość dofinansowania: 95850,40

Krótki opis zadania:
1) modernizacja oświetlenia stanowisk pracy - zakup i instalacja systemu oświetlenia w magazynie wysokiego składowania: ciągi komunikacyjne, regały magazynowe, strefy pakowania
i antresolę;

2) zmniejszenie obciążenia układu mięśniowo-szkieletowego i obniżenie ryzyka związanego z ręcznymi pracami transportowymi poprzez zakup i wprowadzenie do użytkowania akumulatorowego wózka podnośnikowego oraz wózków magazynowych bez napędu do kompletacji zamówień.

Projekt bez nazwy (36)_edited.png
bottom of page